Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Hagerhof. Meer weten? Ontdek meer
Hay
24 jun 2026 om 16:56
smaakte goed
Beatrix
23 jun 2026 om 23:23
altijd goed eten en warm!
Anke
13 jun 2026 om 19:08
Eten was prima! kebab had alleen een beetje weinig smaak en de Turkse pizza smaakte wat zoetig. Friet was lekker knapperig. Goede service!
kitty
7 jun 2026 om 20:02
Smaakt lekker en warm geserveerd top
Marriëtte
25 mei 2026 om 15:26
durum doorweekt van olie/vet weinig smaak aan knoflooksaus
Rob
10 mei 2026 om 20:22
Helaas weer geen köfte erbij, dit is voor mij de laatste keer geweest
Rick
8 mei 2026 om 18:50
Het eten was goed zoals gewoonlijk. Maar de bezorger was echt top! Zo'n vriendelijke en professionele bezorger zie je zelden.
twan
19 apr 2026 om 19:21
het is nu al de derde keer achter elkaar dat we voor knoflooksaus betalen,maar niks ontvangen....3x ..pff
Rick
18 apr 2026 om 17:42
Prima eten, snel bezorgd door een ontzettend vriendelijke bezorger.
Leon
8 apr 2026 om 18:28
Smaak goed.helaas niet op de gewenste temperatuur.
Groenheijde
2 apr 2026 om 19:43
kwamen een half uur te vroeg