EETHUIS HAGERHOF

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1156 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Hagerhof. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 16:56 smaakte goed
23 jun 2026 om 23:23 altijd goed eten en warm!
13 jun 2026 om 19:08 Eten was prima! kebab had alleen een beetje weinig smaak en de Turkse pizza smaakte wat zoetig. Friet was lekker knapperig. Goede service!
7 jun 2026 om 20:02 Smaakt lekker en warm geserveerd top
25 mei 2026 om 15:26 durum doorweekt van olie/vet weinig smaak aan knoflooksaus
10 mei 2026 om 20:22 Helaas weer geen köfte erbij, dit is voor mij de laatste keer geweest
8 mei 2026 om 18:50 Het eten was goed zoals gewoonlijk. Maar de bezorger was echt top! Zo'n vriendelijke en professionele bezorger zie je zelden.
19 apr 2026 om 19:21 het is nu al de derde keer achter elkaar dat we voor knoflooksaus betalen,maar niks ontvangen....3x ..pff
18 apr 2026 om 17:42 Prima eten, snel bezorgd door een ontzettend vriendelijke bezorger.
8 apr 2026 om 18:28 Smaak goed.helaas niet op de gewenste temperatuur.
2 apr 2026 om 19:43 kwamen een half uur te vroeg
12 mrt 2026 om 21:00 supersnel